Beste Cor en Jeannette,

Onze eerste week in Zuid-Frankrijk zit er al weer bijna op. Het was een heerlijke, mooie en relaxte week mede dankzij deze fantastische stek nr.11. Heerlijk rustig, mooi weer en lekker gegeten. We waren heel blij met de elektrische bakpan waarin we geregeld heerlijk alternatief in hebben gebarbecued. De Grand Frais supermarkt vonden wij een erg goede tip. Hier hebben we heerlijk vers fruit, groente, vlees en kaas gekocht. Als aanvulling op de “Tips voor Trips” hebben wij de La corniche d’Or / Corniche de l’esterel (gouden kust). Vanaf St. Raphael t/m Theoule sur mer heb je een hele mooie kustlijn. Rode rotsen zorgen voor hele mooie strandjes en baaitjes waar het zeewater blauwer lijkt dan waar dan ook aan de Cote d’Azur. Met een beetje geluk heb jezelf een privéstrandje tot je beschikking. Ons plan was om nog een week in de de Gorges du Verdon te blijven maar helaas zijn de weersverwachtingen landinwaarts niet al te best en blijven we dus liever hier. We verhuizen daarom naar een caravan elders op de camping. Cor bedankt voor het meedenken en regelen!

Tot ziens!

Groetjes van Martijn en Mariska.

Beste Cor en Jeannette

Net weer terug in Nederland vinden we het leuk jullie alle complimenten te geven voor de heerlijke vakantie die wij weer hebben gehad in jullie chalet nr.24. Elke keer als we in dit gebied komen voelen we ons thuis en genieten we van de heerlijke mediterrane sfeer. Dit jaar hebben we voor het eerst besloten niet zelf met de auto te gaan maar te vliegen vanaf Rotterdam naar Toulon en daar een auto te huren op het vliegveld. We hebben een zeer relaxte reis gehad en we waren niet duurder uit dan zelf te rijden. De kleine gezellige luchthaven bij Toulon is op nog geen 45 km. van jullie camping. Echt geweldig dit gaan we zeker volgend jaar weer doen.

Groeten Bert en Inge.

Hallo Cor en Jeannette,

Een heerlijke week er tussenuit in het najaar, weer eens iets anders. 1 keer een regenbuitje gehad en dat zelfs pas laat in de middag en niet eens hard. Ook in oktober is Zuid-Frankrijk prachtig. Bedankt dat alles zo last minute geregeld kon worden en voor de praktische tips. Veel gezien in 1 week. Mooie en prettige stacaravan nr.21 en schitterende ruime tuin. Geen straf om hier een week door te brengen. De map met zeer duidelijke uitleg en tips is top. We hebben er veel gebruik van gemaakt. Een klein ongelukje gehad met een pannenlap. We hebben hier een nieuw paar voor gekocht en opgehangen.

Liefs, fam. De Ruiter

Beste Cor en Jeannette,

Wat hebben we een geweldige tijd gehad op caming Berard en in jullie chalet nr.21. Alles tiptop verzorgd. De tips in jullie boek hebben we elke dag gebruikt. Alle stranden hebben we aangedaan. Embarquement en Gigaro waren favoriet. We zijn al redelijk wat keren naar de cote d’azur op vakantie geweest (Frejus, Cannes, La Bocca) maar dit gebied overtreft alle verwachtingen en natuurlijk niet in de laatste plaats door dat grandioze weer! We zullen jullie chalets eenieder aanraden. Dank voor de goede zorgen!

Vriendelijke groet, Bart & Chantal, Cato & Doortje

We hebben een heerlijke week gehad in jullie chalet nr.21. Alles is werkelijk aanwezig. De tuin is ook heerlijk ruim. De omgeving en tips en trips zijn super. We hebben dan ook nog geen eigen tips kunnen toevoegen. We verhuizen vandaag naar een ander chalet dus kunnen we gelijk vergelijken tussen de huisjes. Cor en Jeannette bedankt voor deze superweek. Frankrijk was niet onze eerste keuze voor vakantie, maar we zijn helemaal om. Of zoals Rob zegt hetisfijninzuidfrankrijk.

Rob en Erna.

Een heerlijke vakantie gehad in jullie mooie verblijf. Ondanks een paar fikse onweersbuien genoten van het prachtige weer. De plaatsjes in de directe omgeving (Grimaud, La Garde Freinet, Gassin en Ramatuelle) zijn het bezoeken meer dan waard, maar ook de parfumstad Grass is een bezoek waard. Bij La Garde Freinet is prachtige wandeltocht naar Roche Blanche, een aanrader voor de wandelaren in de bergen met prachtige uitzicht. Een dag doorbrengen in “buitenverblijf 21”was overigens ook geen straf, wat we dan ook regelmatig hebben gedaan onder het genot van een glaasje rose en een mooi boek. We komen zeker nog een keer terug.

Rein en Nieta.

Beste Cor en Jeannette,

Vandaag rijden we door naar de Costa Brava, we hebben hier een prima week achter de rug met fantastisch weer. Leuke kleine camping met prima zwembad. Het chalet voldeed aan onze verwachtingen, leuk terras erbij en van alle gemakken voorzien. Volop genoten van de prachtige omgeving die ons niet onbekend was. Met dank aan de drankjes die jullie voor ons achterlieten. Op deze manier even nazomeren in deze omgeving is voor herhaling vatbaar.

Groet van Leo en Christa en Cor en Chris.

Hallo Cor en Jeannette,

Het is alweer onze laatste dag hier en we hebben er achteraf spijt van dat we niet 2 weken hier in mei hebben geboekt. Morgen vertrekken we naar elders aan de Côte d’Azur. Onze dank voor alle goede zorgen. Werkelijk alles is aanwezig. We hebben niets gemist. Ook de telefoontjes voor en na vonden we erg prettig. Is toch iets persoonlijker. De klapper met allerlei tips hebben wij veelvuldig gebruikt en ook opgevolgd. Misschien nog een tip, we hebben 2x de col de Taillude gereden. Geweldig mooie uitzichten.  En we hebben het klooster La Chartreuse de la Verne bij Collobrières bezocht. Interessant terwijl we helemaal niet godsdienstig zijn. Verder hebben we de kustweg naar Le Lavandou gevolgd, ook heel mooi. We zijn vlakbij Le Lavandou nog een camping opgeweest waar we 33 jaar geleden met een piepklein puptentje hebben gestaan. Leuk die herinneringen. We konden het nog allemaal terug vinden, maar het kleine puptentje is inmiddels een Mobile Home geworden.  Ramatuelle en Grimaud vinden we de leukste dorpjes. Vanmiddag gaan we Port Grimaud bekijken. Rest ons niks anders meer te schrijven, dan dat we een hele mooie week hebben gehad. Als er in onze kennissen, vrienden en familiekring iemand naar de Côte d’Azur wil, dan zal ik jullie mobile Homes zeker aanbevelen. Mochten wijzelf weer deze kant opkomen, dan weten we jullie te vinden,

De hartelijke groeten, Jac en Carla.

Beste fam. Faro

We willen jullie bedanken voor de heerlijke tijd die wij in jullie chalet hebben doorgebracht. Het was werkelijk een fantastich voorjaar. Wat een heerlijk weer en een prachtige omgeving. We hebben ons de afgelopen 5 weken geen moment verveelt met al jullie tips voor leuke uitjes en dagtochten. Wat een verschil met het weer in Nederland. Natuurlijk hebben wij in de afgelopen 5 weken (laatste week maart tot bijna eind april) ook wel een paar keer een bui met regen gehad maar zo’n bui wordt direct weer gevolgd door zonneschijn en een heerlijke buitentemperatuur. De wijze waarop jullie onze vakantie hebben begeleid via het telefonisch contact en de mail gaf ons al direct al een goed gevoel en dit is dus ook volledig uitgekomen. De camping Berard is prachtig gelegen en de mensen aan de receptie zijn zeer gastvrij dit hebben we in Frankrijk wel eens anders meegemaakt. Erg gezellig dat we meerdere Nederlands echtparen op de camping zijn tegen gekomen die net als wij gekozen hebben om de lente in Zuid-Frankrijk door te brengen. We zullen jullie in onze kennissenkring aanbevelen en komen zeker zelf ook nog een keer terug.

Groetjes Herman en Agnes.

Hallo Cor en Jeannette,

Wat heerlijk dat we niet meer gebonden zijn aan de schoolvakanties. Want het was hier voor ons heerlijk toeven in het voorjaar. Het weer was de meeste tijd erg mooi in april, zeker als we de slechte weerberichten uit Nederland te horen kregen en zelf in de zon op het terras lagen te genieten. Ook de persoonlijke wijze waarop jullie alles begeleiden hebben we erg weten te waarderen. We hebben bijna alle tips van jullie informatie bekeken en hebben er erg van genoten. Ook de mensen van de receptie op de camping zijn erg vriendelijk en behulpvaardig. Morgen gaan we weer naar huis (naar de kleinkinderen) maar we komen beslist nog een keer terug.

Groeten, Krijn en Karin.

Beste Cor en Jeannette,

Wat hebben wij een heerlijke tijd gehad in jullie mooie chalet! Werkelijk alles is aanwezig. We hebben genoten van het mooie weer, de fijne camping en de geweldige omgeving. We zijn nog bij vrienden langs geweest in Valras Plage op een camping, wat een verschil met deze camping en dit chalet. Daar stonden de chalets “hutje mutje”op elkaar, niks geen privacy. Het was een verademing om weer terug te komen in ons eigen chalet, mooie grote plek, lekker beschut en vooral rustig!! Om het onze zoon nog extra naar de zin te maken zijn we 2 keer naar Aqualand in Sainte Maxime geweest. Kortom: de vakantie is geheel verlopen zoals we hadden gehoopt, wie weet tot een volgende keer, voor nu hartelijk dank voor het fijne verblijf.

Met vriendelijke groeten, de fam. Kamphuis.

Beste Familie Faro

In één woord fantastisch. Het weer, de stranden, de omgevingen de gemoedelijke sfeer op de camping. De stacaravan is zoals jullie al aangeven is van alle gemakken voorzien. We hebben erg van de plek met het mooie uitzicht genoten. De airco is door het mooie wel heel erg veel aan geweest, heerlijk. Ook de kinderen hebben zich op de camping geweldig goed vermaakt. Ze hadden al gauw contact met andere Nederlandse kinderen die in één van de tenten van Rent-a-Tent zaten. We hebben 2 prachtige weken gehad in chalet nr.11 en hebben geen tijd genoeg gehad om al het moois in de omgeving te bekijken dus we zullen zeker nog eens terug komen.

Groetjes fam. Beemster en kids

Beste Cor en Jeannette,

Wat fijn dat jullie zo’n uitgebreide handleiding voor de caravan en de omgeving gemaakt hebben. Wij hebben gedurende in totaal 2 weken al jullie tips tussen Col du Canadel en Sainte Maxime, zowel langs de kust als meer in het binnenland bezocht en wij vonden ze allemaal zéér de moeite waard. Hooguit zouden wij er nog aan toe willen voegen dat de plage du Debarquement bij La croix-valmer zeker met kinderen zéér de moeite waard is. Kortom we hebben genoten van ons verblijf in chalet nr.11.

Groetjes, Luc, Monique en de kinderen.

Fietsen in La Garde Freinet.

In mei 2012 hadden we voor 3 weken mobile chalet nr.23 gehuurd en, zoals we altijd doen, gingen ook nu de fietsen mee. Hoe gelukkig waren we met onze nieuwe elektrische fietsen want linksom of rechtsom… vanuit de camping moet je altijd óf omhoog óf omlaag. Richting de kustplaatsen is het fietsen geen probleem, want enerzijds is het daar vlak en anderzijds zijn er de fietspistes (die er steeds meer komen) dus je fietst vrij veilig. Daar hebben we diverse tochten gemaakt, naar Sainte Maxime, Port Grimaud, St. Tropez, Lavandou, Les Issambre etc. Heerlijk is dat, de wind in het gezicht, de Franse geur om je heen, en fietsen maar, alleen de zon en de wind om je heen. En je ziet ook zoveel meer als je met de fiets bent, je raast niet met een hoge snelheid overal voorbij maar kunt alles goed bekijken, stoppen, foto’s maken. Een prachtige kuststreek! Als je ooit het gevoel hebt dat je één bent met de natuur dan is dat op zo’n moment. In totaal hebben we in die 3 weken 354 km gefietst, daarnaast heeft Jan ook nog 430 km met de racefiets gefiets en Tonny 80 km gewandeld, telkens naar La Garde Freinet en terug (is 10 km). Op de camping stonden we inmiddels bekend als het “sportieve koppel” maar dit mede dankzij onze fietsen. Hierdoor kunnen we terugzien op een mooie geslaagde, super actieve vakantie.

Zeker een aanrader!!

groet,

Jan en Tonny Jacobs.

Beste mensen.

Het is ons: mijn dochter en kleinzoon van bijna 5 en mijzelf, uitstekend bevallen in Chalet nr. 11. Geweldig wat er allemaal in aanwezig is. Het weer (1eweek april 2012) werkte ook mee, alleen woensdag wat regen gehad verder alleen zon. Erg leuke marktjes in de buurt, die goed beschreven staan in de map, die in het chalet ligt. Voor mijn kleinzoon heerlijk 2 middagen op het strand geweest. GROOT FEEST!!!!!!! Wij kunnen terugkijken op een heerlijke week lekker niets moeten, maar genieten als God in Frankrijk!

Helemaal fijn! Lieve Groet, Miny

Beste Cor en Jeannette,

Ik hoop dat we inderdaad volgend jaar weer 2 weken mogen verblijven in jullie mooie chalet, we hebben ervan genoten. We verbleven 2 weken in juni 2011 in het chalet nr.23 met 4 personen. Wat een fijne ontvangst, en een geweldig chalet. Het terras met uitzicht is fenomenaal, echt een plek waar je tot rust komt. Het chalet is tot in de puntjes verzorgd, alles wat je maar kunt bedenken is aanwezig. Ook is de ruimte voor 4 volwassenen ruim voldoende. De camping is echt Frans gezellig, geen massahysterie en vriendelijke mensen bij receptie en het winkeltje. We hebben heerlijke uitstapjes gemaakt naar diverse dorpjes en stadjes. Ook is een bezoek aan het strandje bij Cap Lardier een aanrader. Het informatieboek van jullie is ook heel fijn om te gebruiken. Kortom een supervakantie op een ontzettend mooie plek.

Groetjes van.

Joost, Coby, John en Elly.

Beste Cor en Jannette,

Gisteravond zijn we, na nog een extra overnachting in Macon, teruggekomen van onze vakantie in zuid-Frankrijk.We hebben het fantastisch gehad in chalet nr.10!. Het weer was heerlijk. We hebben twee dagen wat regen gehad, maar het overgrote deel was zonovergoten. Jullie onderkomen is werkelijk van alle gemakken voorzien. Heerlijk om in zo’n compleet uitgeruste, schone en goed onderhouden caravan te verblijven. In de afgelopen twee weken hebben we veel gezien en gedaan in de omgeving: Monaco,Sainte Maxime, St. Tropez,Avignon (een aanrader!), Grasse, Cannes,Grimaud,Abaye de Thoronet.Ook zijn we enkele dagen op de campinggebleven en lekker bijgekomen van alle indrukken.De caravan hebben we weer schoon achtergelaten. De sleutel zal ik vandaag opsturen. Hartelijk dank voor de gastvrijheid. Het was geweldig!

Groeten, Monique en Hayko  Oosterveld.

Hallo Jeannette en Cor,

We hebben het geweldig gehad met z’n vijven. Het Chalet is ons goed bevallen. Inderdaad lekker ruim.  Het weer was geweldig en de airco heeft flink gedraaid. Wij hebben veel gebruik gemaakt van de barbecue. Lekker buiten eten met een wijntje. De sfeer op de camping is prima, het is inderdaad een gezellige knusse familiecamping in een zeer mooie bergachtige natuur. De kinderen hadden al snel contact rond het zwembad met een leuke kindergroep. We hebben allerlei tochten gemaakt en genoten van de omgeving. Vooral Monaco vonden de kinderen erg indrukwekkend. We komen beslist nog een keer terug. Wij hebben een flesje rosé laten staan voor de komende gasten.

Met vriendelijke groeten,

Familie Kraaiendijk.

Beste Cor en Jeannette.

Wat hebben wij genoten van jullie bijzonder mooie plekje hier in zuid-Frankrijk. Het prachtige uitzicht van chalet 12, de rust op de camping, het mondaine zuid Franse leven en natuurlijk jullie plek hier op de camping. Menig campingbezoeker was jaloers op ons. Als we weer plannen hebben om in deze buurt vakantie door te brengen zullen we zeer zeker jullie caravan weer willen huren.

Hartelijke groeten,

Familie Thijsens.

 

Beste familie Faro,

Het is fijn in Zuid Frankrijk’…jullie doen jullie sitenaam eer aan! We hebben een fijne vakantie gehad. Het mooi aangelegde terras en het tuinhuisje met de buitenkeuken van chalet nr.10 zijn echt een grote meerwaarde. Het was onze eerste vakantie met z’n viertjes en het is allemaal goed verlopen. De jongste heeft het ook helemaal naar zijn zin gehad en heeft zich uitstekend vermaakt met veel Nederlandse vriendinnetjes in het zwembad. We zullen zeker onze positieve ervaringen overbrengen op anderen die nog een leuk vakantieadres zoeken. De sleutel zal ik zo snel mogelijk opsturen. Aangetekend toch? Ik hoop dat het mij morgen lukt en anders wordt het uiterlijk dinsdag. Hopelijk geen probleem? Oh ja, verder is er een schaaltje kapot gevallen, deze heb ik vervangen door een blauw schaaltje.

Bedankt voor jullie gastvrijheid!

Henk en Annet Rademakers en de kids.

Dag Cor en Jeannette,

We zijn hier geweest van 3 t/m 15 oktober, de tijd is voorbij gevlogen. We hebben hier heerlijk genoten van het mooie Zuid-Frankrijk. De caravan van jullie is overcompleet en voorzien van alle gemakken We hebben veel gehad aan de tips die in deze map staan. Onze uitstapjes en de inkoop mogelijkheden hebben we hier dus ook uitgehaald. Het weer in oktober is echt een verassing. De eerste week was het nog heel warm en zijn we lekker bijgekleurd. Ook hebben we een hagelbui gehad maar daarna werd het weer lekker warm. De koffie is heel lekker, we gaan zeker thuis op zoek naar zo’n apparaat. We hebben ons hier echt thuis gevoeld en komen zeker nog een keer terug. Bedankt dat we mee mochten genieten van jullie paradijs. We leefden als god in Frankrijk

Groetjes, je collega’s

Hallo Jeannette en Cor,

Wij hebben een fantastische vakantie gehad in jullie Chalet nr.11. Prachtig weer en een zeer mooie omgeving en alles wat je nodig hebt is aanwezig. De kinderen hebben zich ook geweldig vermaakt. De camping heeft inderdaad de sfeer zoals jullie al aangaven, heerlijk op z’n Frans. We hebben een paar keer lekker gegeten op het terras bij het zwembad. We hebben bijna alle dorpen en strandenin de omgeving bezocht zoals jullie die in het boek aangeven. Ondanks de drukke maand augustus is vanaf de camping alles goed bereikbaar. We zijn 2 keer naar St. Tropez geweest, een op de zaterdagmarkt en een keer s’avonds, dit is echt de moeite waard. Wat we erg leuk vonden is het contrast tussen de gezellige drukte aan zee en de fijne sfeer op de camping. We zullen zeker nog een keer terugkomen en jullie bij onze kennissen aanbevelen.

Met vriendelijke groeten,

Ellen en Pieter van Morsel

Beste Familie Faro,

Wij hebben 2 heerlijke weken gehad in jullie luxe caravan. De airco was inderdaad een “must” met dit prachtige weer. De airco hield de temperatuur in de caravan zeer aangenaam. Mede door de tips in het boek hebben we leuke strandjesontdekt, met name Le croix Valmer. Ook zijn we naar St. Tropez en Cannes geweest, daar kijk je je ogen uit. Je kunt hier ook wel iedere dag naar een marktje. In 2 weken kan je hier niet alles bekijken dus we zullen zeker terugkomen. Wij wensen de komende vakantiegangers een fijne tijd toe.

Met vriendelijke groeten,

Fam. Ter Beek.

Hallo fam. Faro,

Na 3 weken hier te zijn geweest is het tijd voor vertrek en een reactie. We hebben heerlijk weer gehad en genoten van de privacy en het mooie terras van chalet 11. Het is in het voorseizoen heerlijk genieten van de omgeving en de camping. Wij komen zeker nog een keer terug in april en we zullen dit ook aan onze vrienden en familie adviseren.

Bedankt voor de fijne vakantie.

Jan en Karin Donkers.

123
Beschikbaarheid en prijzen