Beste Cor en Jeannette,
Onze eerste week in Zuid-Frankrijk zit er al weer bijna op. Het was een heerlijke, mooie en relaxte week mede dankzij deze fantastische stek nr.11. Heerlijk rustig, mooi weer en lekker gegeten. We waren heel blij met de elektrische bakpan waarin we geregeld heerlijk alternatief in hebben gebarbecued. De Grand Frais supermarkt vonden wij een erg goede tip. Hier hebben we heerlijk vers fruit, groente, vlees en kaas gekocht. Als aanvulling op de “Tips voor Trips” hebben wij de La corniche d’Or / Corniche de l’esterel (gouden kust). Vanaf St. Raphael t/m Theoule sur mer heb je een hele mooie kustlijn. Rode rotsen zorgen voor hele mooie strandjes en baaitjes waar het zeewater blauwer lijkt dan waar dan ook aan de Cote d’Azur. Met een beetje geluk heb jezelf een privéstrandje tot je beschikking. Ons plan was om nog een week in de de Gorges du Verdon te blijven maar helaas zijn de weersverwachtingen landinwaarts niet al te best en blijven we dus liever hier. We verhuizen daarom naar een caravan elders op de camping. Cor bedankt voor het meedenken en regelen!
Tot ziens!
Groetjes van Martijn en Mariska.