Hallo,

Wij hebben alle soorten weer gehad, Zon, bewolking, regen en onweer. Het is erg mooi en fijn om hier weer te zijn. Voor de mensen die na ons komen, Bon Voyage. Geniet van dit mooie en veelzijdige land. Viva La France!!

Groetjes, Wijnand en Cobie.

Hallo Cor en Jeannette,

Voor de 2e keer bij jullie op vakantie en weer zijn we blij verrast over de rust en de geweldige omgeving. Je hoeft je hier geen dag te vervelen. Deze keer hebben we gekozen voor chalet nr.11. Ook hier missen we weer niks, alles is aanwezig en heerlijk die stenen terrassen op de blote voeten. We hebben dit jaar autopech gehad en zijn geweldig geholpen door de receptie van de camping. Alles was heel snel geregeld en de kosten vielen gelukkig ook erg mee. We hebben Marie een bloemetje gegeven voor de fantastische hulp. We komen beslist volgend jaar terug want we hebben nog lang niet alles gezien.

Groetjes Kees en Riet v/d Velde.

Heerlijke vakantie gehad op deze gezellige camping. Fijn chalet nr.10, gezellige zit om buiten te relaxen/zonnen, de buitendouche is echt geweldig. We zijn veel naar het strand Gigaro geweest. Dit vonden wij een supermooi strand met een heerlijke branding. Ook hebben we heel erg genoten van de gezellige bergdorpjes in de omgeving van de camping. ’s Avonds naar St.Tropez is ook erg leuk en de kustroute naar Cannes was prachtig. Heerlijk uitgerust gaan wij vandaag weer naar huis, maar we zullen dit chalet zeker onthouden, voor wie weet nog een keer.

Fam. van der Berg.

Hallo Cor en Jeannette

Van 17 augustus tot 31 augustus hebben wij met ons gezin (2 volwassenen en 3 kinderen (12,10 en 5 jaar) gelogeerd in jullie chalet nr.10. Heerlijk om zo’n groot ‘buiten’ te hebben met voldoende schaduw, danwel middelen om schaduw te creëren. We hebben echt lekker buiten geleefd. Onze oudste twee kinderen sliepen in een tentje op het terrein bij het chalet, een idee van Cor, dat bijzonder goed uitpakte maar alleen wordt toegestaan in goed overleg. De keuze uit zoveel extra materialen (electrische braadpan, oven, magnetron) maakt een verblijf in zo’n chalet echt wel heel makkelijk.

De camping is een fijne, rustige oase in dit o zo drukke stuk van Zuid-Frankrijk! Een fijn zwembad, een speeltuin, wat wil een mens nog meer (we gaan nooit zo voor de massale campings met animatieteams en shows tot diep in de nacht …).

In de map in het chalet vonden we veel tips, wat niet werd genoemd, maar waar we wel erg van genoten hebben was een trip met de trein van St. Raphael naar Ventimiglia in Italie (circa 2 uur). Met de trein rijdt je echt vlak langs de kustlijn. Je ziet prachtige vergezichten en vermijd files (heel belangrijk in hoogseizoen). Na een lunch en een ijsje zijn we in etappes weer teruggegaan naar St Raphael waar onze auto stond. Onderweg zijn we uitgestapt in Monaco en Cannes. Het was een lange dag maar wel een ontzettend leuke! Vanuit St Raphael is er geen rechtstreekse trein. Ons werd geadviseerd over te stappen in Nice. Vanaf hier was de trein wel erg vol (in Monaco stapt bijna iedereen uit). We hebben echter gezien dat je al eerder op de trein naar Ventimiglia kan stappen en zouden dan ook adviseren dit te doen. Uitstappen kan ook in Menton, Juan les Pin, etc. Wij hebben hiervan genoten (mede doordat er een treinliefhebber in ons gezin is).

Verder hebben onze kinderen zich een middag goed vermaakt in het klimpark (tussen de bomen) in Sainte Maxime. Uiteraard ook veel naar het strand geweest. Uiteindelijk vonden wij het strand bij Cavaillaire sur Mer, het fijnste. We parkeerden gratis op het parkeerterrein rechts van de weg, waar je net het stadsbordje ziet en via een kleine opgang kwam je op het strand.

Wat ook een echte aanrader was, was de wandeling over het oude kunstpad. Wij zijn in de middag naar Cap Lardier gewandeld Prachtige vergezichten. Echt een aanrader en tussendoor even een duik nemen in de baaien die onderweg tegenkomt (dat was voor de verkoeling wel nodig).

Wij hebben de afgelopen jaren tijdens vakanties de Zuid-Franse kust afgestruind en hebben heel wat stacaravans gezien. Nergens verbleven wij zo prettig als hier. En als je me nou vraagt waarom dat was, dan denk ik dat ik in mijn antwoord zou verwerken: de ruimte rondom de caravan, het betegelde terras de mogelijkheden om buiten te koken. Op het bed in de ouderslaapkamer ligt een dekmatras. Super voor mensen met een gevoelige rug zoals ik. Dit keer kwam ik niet gebroken thuis;

het was schoon, het was rustig, de stacaravan was van alle gemakken voorzien (zelfs een fohn).

Echt een hele fijne vakantieplek! #Aanrader. Als we deze kant van Frankrijk weer eens bezoeken, boeken we zeker weer bij Cor en Jeannette! Korte communicatielijnen. Ze hebben ons goed geholpen toen bleek dat we een van mobiele telefoon waren vergeten mee terug te nemen… tsja … zoals je hoopt dat dingen gaan 🙂 #bovenverwachting

John, Marieke en de kinderen.

Beste Cor en Jeanette,

Wij hebben ontzettend genoten van jullie verblijf chalet nr.10 op camping de Berard. Wat een mooie plek en de omgeving is prachtig. Onze complimenten over jullie betrokkenheid! We hebben veel uit jullie map gedaan en dat was erg mooi. Bedankt voor de mooie tips. Wij zullen deze camping/omgeving aanraden aan vrienden en familie. Wij komen zeker terug!!!! Ontzettend bedankt voor jullie correcte en plezierige betrokkenheid bij ons verblijf. Jullie horen zeker nog een keer van ons.

Groetjes Michiel en José , Thijme en Noud

Beste Michiel en José , mogen we jullie reactie op onze site plaatsen?

Dat mag altijd en bij deze willen wij ook nog een compliment geven aan Dennis. Hij was zeer behulpzaam met alles regelen bij autopech van onze buren op nummer 12. Top !!! Super vakantie gehad.

Tot de volgende keer,Michiel, Jose , Thijme en Noud.

Beste Cor & Jeanette,

Wij hebben 2 heerlijke weken gehad en genoten van alles wat het chalet, de camping en de cote d’azur te bieden had. Vanwege de hoge temperaturen (op 1 dag zelfs 39 graden) hebben we dankbaar gebruikt gemaakt van de airco in het chalet. Ook heel fijn dat er een wasmachine aanwezig is en we hebben ook veel buiten gekookt. De caravan was van alles voorzien en ook hebben we veel gehad aan de map met tips voor trips. Het is, zoals jullie al vermelden, echt af te raden in het hoogseizoen de strandweg richting St. Maxime te pakken want dat hebben we 1 keer gedaan maar je staat zo een uur vast. Verder vonden we Port Grimaud erg gezellig, we hebben bij restaurant/brasserie La Licorne (aan het plein in het rijtje waar de snoepwinkel zit) een aantal keer heerlijk gegeten, bediening super en betaalbare prijzen. Ook in Grimaud bij L’ecurie de la Marquise werden we hartelijk ontvangen door Didier en heerlijk gegeten. Ontzettend gelachen om deze artistieke ietwat chaotische eigenaar. Het uitzicht vanaf het kasteel in Grimaud boven is echt fenomenaal, en zeker bij zonsondergang. Het is een beste klim maar zeer zeker de moeite waard. Verder vonden we het strand L’escalet prachtig, de kinderen hebben daar gesnorkeld maar het strand bij La Croix Valmer, Gigaro was om te snorkelen helemaal fantastisch. Vooral bij het stuk pier aan het einde zitten hele scholen mooie vissen die totaal niet bang zijn. En het strand was daar een stuk rustiger dan bij L’escalet. Daarna klein stukje verderop zit restaurant Marius a la plage waar je heerlijk op een loungebank wat kan drinken en eventueel eten, echt een paradijsje. We zijn nog in veel meer plaatsen geweest en allemaal even leuk. Kortom..we hebben genoten en willen jullie bedanken voor alles. Wellicht tot de volgende keer!

Groetjes van Diana, Robert, Marissa en Nick

Hier zijn we weer terug omdat het ons vorig jaar zo goed is bevallen op nummer 21. En ook nu weer, en twee nieuwe heerlijke ligstoelen het is allemaal top! Maar dat is ook de reden dat we weer terug zijn. We beloven nog niets maar misschien tot …………

Hartelijke groet Wim en Annet.

Hoi Cor en Jeannette,

Wederom hebben wij weer heerlijke weken gehad. Ook deze caravan nummer 24 was zoals altijd weer heel erg verzorgd en dit keer hadden wij hele leuke behulpzame buren. Nogmaals bedankt daarvoor. Zoals beloofd zet ik hieronder nog enkele tips neer van de uitstapjes die wij gemaakt hebben en die nog niet in jullie brochure staan. 1/ Velorail in Pourcieux. (ongeveer 50 minuten van de camping) Erg leuk om met de hele familie te doen. Er passen maximaal 5 personen op de railfiets, waarvan er 2 trappen om over een spoorrail een tochtje te maken. De kosten zijn 27 euro per fiets en indien je een railfiets met trapondersteuning neemt, dan kost het 32.50 euro.Dat laatste raad ik beslist aan omdat er flink wat klimwerk is. Wel moet er van tevoren gereserveerd worden. Dat kan via de aardige mevrouw bij de receptie van de camping. Zij heeft ons daarbij ook geholpen. Dat ging perfect en met liefde. 2/ De Kabelbaan in Toulon (Téléphérique De Toulon, ongeveer 1 uur rijtijd van de camping) Echt een aanrader. Je kan daar met een gondel via een kabelbaan naar boven en genieten van een fantastisch uitzicht over Toulon. Eenmaal boven zijn er mogelijkheden voor een wandeltocht en een bezoek aan de dierentuin. Adres voor de navigatie is: Boulevard amiral Jean Vence 83200 Toulon. Dat was het dan weer voor deze keer.

Lieve groetjes en tot ziens, Gre en Wil Hulspas.

Dag Jeanette en Cor,

Nogmaals onze hartelijke dank voor alle mogelijkheden, die jullie ons bezorgd hebben om van een heerlijke vakantie in Zuid Frankrijk te kunnen genieten, En….. we hebben oprecht genoten.

Onze hartelijke dank en ook wij hopen zeker nog een keer van jullie gastvrijheid in een van de chalets te mogen genieten.

Vriendelijke groeten, Femie en Wim.

Voor het 4e jaar op rij, hebben wij weer genoten in oktober van deze heerlijk accommodatie chalet nr.23. Het voelt weer als thuiskomen. We hebben vorig jaar La Turbie, Eze en Cotignac bezocht. Dit jaar naar st. Jean cap Ferrat voor de villa Ephrussi Rotschild, een prachtige huis met dito tuinen, een aanrader. Ook zijn we naar de schilpadden farm geweest. Zeer leuk en erg leerzaam. Dit opgeteld bij de leuke marktjes, dorpjes en het mooie weer, was het voor ons weer een heerlijke, relaxte vakantie.

Tot gauw, het was super!!

Ida en Ed.

Wij hebben 2 weken genoten van dit ruime en rustige plekje op de camping. Vanuit hier hebben we veel uitstapjes gemaakt en stranden bezocht. Op weg naar Collobieres zijn we gesopt bij een klooster. Voor liefhebbers is dit een aanrader. Alleen de route al is heel erg mooi.

Groetjes fam. Janssen.

Beste Cor en Jeannette,

We hebben een heerlijke week gehad in caravan nr.21. Fijn “nazomeren”. Dagjes strand, St. Tropez bezocht met de boot vanuit Port Grimaud, autoroute naar Bormesetc. Mooie vergezichten soms wat krap bij het elkaar passeren. Bedankt voor alle tips. Chalet is prima en compleet. Siebe was vooral blij met RTL (Formule 1!). Bedankt voor jullie hartelijkheid en behulpzaamheid.

Siebe en Maaike.

Ons verblijf van bijna 3 weken zit er weer op! Het chalet is werkelijk van alle gemakken voorzien. De camping ligt op een prima locatie waardoor uitstapjes in practisch alle richtingen filevrij te doen zijn. Van de tips in jullie vakantiemap hebben wij dankbaar gebruik gemaakt en nagenoeg idere trip die in de map beschreven staat hebben we gedaan. Gorges du Verdon, Cotignac, maar zeker ook de tocht langs Collobieres (op zondag markt) is prachtig. Het weer was zonder uitzondering elke dag fantastisch en voor ons was het strand tussen La Croix Valmair en Cavalaire perfect. Één puntje van kritiek zijn de matrassen in de kinderkamer deze zijn aan vervanging toe. (Cor: zijn inmiddels vervangen door nieuwe matrassen) Verder supervakantie gehad!

Groeten fam. Eertman.

Hallo Cor en Jeannette,

Onze 2 weken in het zonnige Zuid-Frankrijk zitten er weer op. Met elke dag mooi weer en het mooie chaletje nr.10 hebben we erg genoten. De chalet is van alle gemakken voorzien. De airco is ideaal met dit warme weer. De tips die jullie gaven waren zeer volledig. We hebben er dankbaar gebruik van gemaakt. Kortom 2 geweldige weken op een geweldige plek.

Hartelijke groeten,

fam. Bouwmeester

Beste Jeannette en Cor,

Wij hebben 2 heerlijke weken gehad in jullie verblijf op dit geweldige plekje (chalet nr.24) met dit supermooie uitzicht. De kinderen vonden het ook erg leuk op de camping en hadden direct aansluiting met andere jongeren. We zijn hier nu voor de 2e keer en zijn dit keer een dagje naar Monaco geweest. Echt een aanrader en een dagkaart voor de bus was een goede tip. Als Grace Kelly fan vond ik het mooi om de kathedraal te bekijken waar ze begraven ligt. Veel straten herinneren aan haar omdat er foto’s te zien zijn waarop zij te zien is. Het casino met al zijn fraaie auto’s die af- en aanrijden is idd ook een bezienswaardigheid op zich. Dit keer zijn we ook naar het aquapark in Fréjus geweest dit vonden we nog mooier als het waterpark in St. Maxime waar we de vorige keer van hebben genoten. De boottocht van Port Grimaud naar St. Tropez was ook leuk en in Port Grimaud hangt ook een leuke sfeer. Zeer lekker gegeten in de Ierse pub Monroes en heerlijk gelucht in St. Maxime met zicht op de stranden en de haven. Bij La Croix Valmair en Cavalaire vonden wij de stranden erg mooi. Vooral in de namiddag wanneer het weer rustiger wordt op de stranden en het nog steeds erg fijn is. Natuurlijk zijn we nog een keer naar het Lunapark geweest hier keken de kinderen erg naar uit. Nu aan het opruimen en schoonmaken omdat we ivm de zwarte zaterdag vanavond gaan rijden. Voor de mensen die dit lezen, het is weer een hele fijne vakantie geweest.

Marina, Petri, Michael en Yentl.

Beste Cor en Jeannette,

Bij toeval kwamen we op jullie site. Wat een geluk. We hebben ontzettend genoten de afgelopen 2 weken. De camping was top. We hebben ons super vermaakt in het zwembad. Deze plek nr.21 op de camping beviel ons ook prima. Lekker rustige en ruime plek. We hebben veel gehad aan jullie tips. Wat we echt fantastisch vonden was de trip naar de Gorges du Verdon. (op waterfietsen door de kloof) Echt een aanrader voor iedereen. We zijn niet aan alle uitjes toegekomen. Dennis heeft ons ook goed geholpen. We komen zeker terug met de meiden.

Groetjes, Lyna, Mirthe, Manon en Barry.

Hallo Cor en Jeannette,

We hebben hier 2 fantastische weken gehad. De caravan nr.24 was geheel compleet volgens de beschrijving, het ontbrak ons aan niets. We hebben genoten van het uitzicht, de plek, de omgeving, de stranden en de vele leuke plaatsjes. We hebben veel gezien en veel stranden ontdekt. De camping en de eigenaren/personeel zijn ook top. Klein puntje van kritiek de houten ondervloer in de caravan hoor je wel kraken als je loopt. Vooral ‘s nachts is dat een minpuntje.

Groeten, Miranda, Bert, Mitchell en Esmee de Kroon.

Beste Cor en Jeannette,

Wij hebben 2 fantastische weken gehad in chalet nr.21. Het was allemaal super, en voor herhaling vatbaar.

Hartelijke groeten Wim en Annet.

Voor de 2e keer neergestreken op Camping de Berard en inmiddels is de laatste dag van de 2 weken alweer aangebroken. Twee weken lijkt heel wat als je aan de vakantie begint, maar ze zijn weer omgevlogen, mede door het fantastische weer. Alleen de eerste zondag trok een onweersbuitje voorbij waarvan we hier alleen wat regen kregen. Alle overige dagen was het tussen de 26 en 34 graden. We hebben volop genoten van enkele dagtripjes o.a. het bezoeken van een aantal leuke dorpjes in het achterland. Verder zijn we natuurlijk ook veel naar het strand geweest met de warmere dagen. Op die warme dagen was het overigens ook goed toeven op het grote terras van chalet nr.10. Genieten van de intense rust die er op de camping heerst onder het genot van een hapje en een drankje. Mogelijk komen we nog een 3ekeer terug.

Groetjes Rein en Nieta.

Wat een leuke binnenkomer, een flesje rosé. We voelden ons meteen welkom. We hebben de trips gedaan en volop genoten. Prettig dat alles voorhanden is en je niets tekort komt. Kortom, een heerlijke vakantie gehad.

Hartelijke groeten van Angelo en Janneke.

Beste Cor en Jeannette,

We hebben genoten van jullie caravan op een heerlijke camping. Lekker ruime plaatsen en heerlijk rustig. Alles is aanwezig voor een heerlijke vakantie. De eerste dagen viel het weer iets tegen maar hierdoor hebben we wel veel van de omgeving gezien en veel markten bezocht, prachtig!! Daarna hebben we van de zon genoten en heerlijk op de stranden geluncht. Het is voor herhaling vatbaar.

Bedankt, Marcel en Hester, Amber en Shy Hoekstra.

Gezellige leuke en zonnige dagen gehad. We hebben veel gezien en heerlijk genoten van de meivakantie.

Groeten fam. Willemse

Cor en Jeannette,

Jullie waren een prima gastheer en gastvrouw. De caravan nr.11 was helemaal top, het ontbrak ons aan niets. Bedankt voor alle goede tips die we van jullie kregen. In de korte tijd dat we hier mochten verblijven hebben we best veel gezien. Zoals de wandelroute langs de rotsen en stranden van L’Escalet, ons favoriete strand bij la Croix Valmer. Col de Canadel (het hoogste punt met een prachtig uitzicht) en de mooie rit terug via Collobières. Een prachtige tocht door de bergen. Ook de tip van Monroes, het Ierse restaurant en pub was erg goed. Super eten en natuurlijk happy hour tussen 19.30 en 20.30 uur (wel tijdens dit uurtje zelf de drank halen aan de bar) Beslist een keer doen. Goede sfeer en goed eten, echt een aanrader!! We hebben ook nog een mooie wandeling gemaakt in La Garde Freinet naar het fort. Wel erg steil en best wel heftig, maar het is te doen +/- 1.5 uur daarna heb je een voldaan gevoel. Terug van het strand hebben we nog Ramatuelle en Gassin bezocht, de pittoreske bergdorpjes. Erg leuk om te bezoeken. Het brood op de camping is ook prima evenals de lokale producten uit het winkeltje. In Cogolin vindt je o.a de supermarkten Le cler maar ook de lidl. Er zit ook een hele goede slager op de hoek bij de parkeerplaats in het centrum. Al met al een heerlijke tijd gehad. We zullen het aanbevelen.

Groet Jan en Jaqueline van Keulen.

Gezellige zonnige dagen gehad in dit leuke chalet. Veel gezien en heerlijk genoten in april.

Groeten familie Willemse.

Beste Cor&Jannette

We hebben een heerlijke week gehad op jullie bijzonder grote plek nummer 21 die van alle gemakken was voorzien (niet eerder zo`n mooie en grote plek gehad). Jullie info was echt een succes en tot in de puntjes verzorgt. Wij hadden al veel voorpret ongeveer 6 maanden via jullie site zodat we ons erg goed konden voorbereiden. We zijn dan ook alle dagen gaan toeren om zoveel mogelijk te zien helaas was de tijd voor ons daar te kort voor maar zullen dit dan ook zeker nog eens gaan herhalen. Mede door jullie info en goede zorgen ook na afloop zullen we zeker nog een keer terugkomen in een van jullie chalets.

Groet fam Erol.

Beste Cor en Jeannette,

Wat hebben we het super gehad de afgelopen 2 weken! Onze complimenten voor de fantastische behandeling al voordat we in Frankrijk zijn aangekomen. Door alle informatie en uitstekende uitleg konden wij ons goed voorbereiden op de vakantie. Het huisje 21 en de tuin zijn een oase van rust en de camping is heerlijk voor de kinderen. We hebben veel uitstapjes gemaakt in de omgeving. St. Tropez vooral de boottocht is leuk voor de kids, Monaco, Gorges du Verdon waterfietsen met een glijbaan, Port Grimaud, de kermis, Pampelonne strand. Ook wij gaan 1 dagje eerder naar huis om de drukte op zaterdag te ontwijken. Dan je wel voor alles.

Groeten Fam. Welboren

Hallo Cor en Jeannette,

Zoals gezegd kwamen we vorig jaar tijd te kort, dus nu stonden Gorges du Verdon en Monaco nog op ons verlanglijstje. We hebben weer genoten van de gemoedelijke camping, het heerlijke zwembad en deze ruime plek. Één tip een thermostaatkraan in de douche zou veel water besparen (en gas).

Bedankt en hartelijke groeten van Krijn, Laura en Anouk Vuurens

Dag Lieve mensen,

Nu is het jullie beurt om te genieten van jullie stulpjes in Zuid-Frankrijk. Jullie hebben er echt alles aan gedaan om het voor jullie gasten zo plezierig mogelijk te maken. Aan alles is gedacht en het geheel is zeer goed onderhouden. We kunnen merken dat jullie ziel en zaligheid erin hebben gestoken. Jullie hebben het hele seizoen gasten verwend en nu is het tijd om iets terug te doen. We hebben het chalet extra goed schoongemaakt zodat jullie zelf direct kunnen gaan genieten. Cor we hebben je favoriete rosé geproefd maar die van ons vinden we toch lekkerder. We hebben een flesje voor je in de koelkast gelegd. Het was maar een weekje voor ons maar we hebben geweldig genoten. We komen heel graag volgend jaar weer terug.

Hartelijke groet, Lydia, Geert, Berber en Bas.

Hallo Cor en Jeannette,

Zoals jullie al weten is het ons geweldig bevallen. Chalet nr.10 is van alle gemakken voorzien. Echt prima en het tweepersoonsbed is het beste bed (matras) wat we in jaren tegen zijn gekomen in onze vakanties. De map met tips, echt handig, daar hebben we veel gebruik van gemaakt. Het mooiste ervan vinden we de tocht naar village Bormes les Mimosasen Collobières en de prachtige dagtocht naar de Gorges du Verdon. Allebei precies zoals je ook zei. We hebben daarvan genoten, heel bijzonder, de mooie uitzichten en het waterfietsen door de kloof. Ook de andere tips waren zeer nuttig en daar hebben we de afgelopen 3 weken veel gebruik van gemaakt. Alles was voor ons nieuw en één groot feest. We hebben ook veel gefietst. Eigenlijk veel meer dan dat we van te voren hadden gedacht dat mogelijk was. Dus veel mooie tochten gemaakt soms zelfs vanuit de camping wat zeker goed te doen is (electrische fietsen) maar ook vanaf andere locaties waarbij Port Grimaud en prima start is met veel fietspaden richting st’ Maxime en verder. Kortom we hebben van iedere dag genoten en wat ons betreft zullen dit zeker nog een keer doen. Ook dan lijkt ons mei/juni weer ideaal. Cor en Jeannette, hartelijk bedankt voor alles en de zeker onvergetelijke fijne vakantie en hopelijk tot ziens.

Groetjes Gre en Wil Hulspas

Beste Cor en Jeannette,

We hebben een hele fijne tijd gehad in jullie chalet nr.21, een hele fijne plek, met voldoende buitenruimte en privacy. Dit komt zeker door jullie goede voorbereiding en inrichting van het chalet. We waren van plan veel meer uitstapjes te maken, echter de plek zelf gaf ons al heel veel rust en dus vakantie. Jullie servicegerichtheid is klasse. Cor en Jeannete bedankt.

Fred en Nelly uit Zundert:

  • De plaats waar Vincent van Gogh is geboren.
  • De plaats met het mooiste Dahliacorso ter wereld.
  • De plaats met een eigen Zundert trappisten bier.

Beste Cor en jeannette,

Wat hebben we een heerlijke week gehad, de caravan die van alle gemakken voorzien is en de prachtige omgeving. We hebben veel gehad aan de tips voor trips en zijn elke dag weer ergens anders wezen kijken….. Monaco sprong er voor ons echt bovenuit, wat een prachtige stad!! Ondanks dat het zwembad nog niet open was, we waren hier te vroeg in het seizoen, hebben ook de kinderen zich prima vermaakt en geen moment verveeld. We hebben prachtig weer gehad en zijn veel naar het strandgeweest. Cor en Jeannette bedankt voor ons verblijf hier in jullie caravan en wie weet tot ziens.

Hartelijke groet, Bart, Sandra, Mike en Romy.

We hebben prachtige dagen gehad. Nog nooit waren we in Frankrijk geweest. Deze plek gaf ons de gelegenheid de meest uiteenlopende mooie plekjes te bezoeken. Alles was zeer goed te berijden. De tips waren super!. Het huisje/chalet nr.24 is van alle gemakken voorzien, geweldig als je van enige luxe houdt en toch een campinggevoel wil hebben.

Gr. Gerjan en Maartje

Alle vakantiebenodigdheden die we elk jaar meenemen van huis kunnen we volgend jaar thuis laten. Alles is hier compleet! Je vele tips maakte ons ook wat onrustig er is zoveel te zien, helemaal top! Het prachtige weer maakte gelukkig ook een regelmatig bezoek van de stranden noodzakelijk. Volgend jaar dezelfde periode weer chalet nr.21 vastleggen!!

Bedankt Cor en Jeannette groeten van Nicole en Rob

Beste Cor en Jeannette,

Na een overnachting in Tournus (’n aanrader) zijn we een week in een chalet op residence du Castillion in Castellane geweest. (ook een aanrader) Op 9 augustus kwamen we hier aan in chalet nr.10. De twee weken zijn voorbij gevlogen. We hebben super weer gehad, steeds rond de 30 graden. We hebben ons prima gered in jullie stacaravan. Alleen moest mijn man erg wennen aan de hoogte. Hij heeft een aantal keren zijn hoofd gestoten, maar dat mag de pret niet drukken. We hebben veel gebruik gemaakt van de buitendouche, heerlijk en de privacy en de grote plaats beviel ons ook prima. We zijn zeer veel naar zee geweest bij Croix Valmer en verder uitstapjes gemaakt naar St. Tropez, Cannes en Monaco. We wilden eerst met de trein naar Monaco maar zijn uiteindelijk toch met de auto gegaan. Dat ging prima, parkeren ook, en daarna naar het paleis gewandeld en later richting het casino. Dit was ook, vooral omdat er veel te zien is, voor de kinderen goed te doen. Ze hebben hun ogen uitgekeken daar!! 15 augustus zijn we met de boot (bateau vert) vanuit Port Grimaud naar St.Tropez gevaren. Toen we daar aankwamen starte er net een vliegshow. De straaljagers maakten een oorverdovend lawaai (dus wij stonden allemaal met de vingers in de oren) maar het was indrukwekkend om mee te maken. Verder heerlijk rond geslenterd en een heerlijk ijsje gegeten. Kortom we hebben erg genoten en komen graag nog eens een keer terug in deze streek want we hebben nog lang alles niet gezien. Bedankt voor jullie gastvrijheid,

Groeten Luc en Chantal, Romy, Jade en Nele te Molder

Heerlijke week gehad.

Goede voorzieningen.

Heerlijke tuin van chalet nr.21.

Prima camping.

Tips: St. Croix en Gorges du Verdon (met de waterfietsen), Monaco Cannes en St.Tropez.

voor de vissers onder ons Lac des Escarcets (ook voor de wandelaars)

Groeten Derk en Claudia Zegers / Blom

Beste Cor en jeannette,

Wat een gastvrijheid, we hebben het heerlijk gehad in beide caravans. Beide onderkomens van alle gemakken voorzien. De uitgebreide informatie, tips en uitstapjes, fantastich! Fijn dat er ook nog gelegenheid was persoonlijk kennis te maken, dat maakte de cirkel rond. Nogmaals bedankt en wellicht tot ziens.

Hartelijke groeten, Arie en Marian van Zuijdam.

Beste Cor en jeannette,

Wederom een heerlijke vakantie gehad. Jullie tips hebben we weer veel gebruikt.

Dank en groet, Bart & Chantal Veldhuizen.

Hallo Cor en Jeannette,

Onze vakantie zit er bijna weer op. We hebben ontzettend genoten. Dat begon natuurlijk al met de voorpret door jullie mooie website en de informatie die jullie ons hadden gemaild. Na een overnachting (heel prettig!) in Oullins kwamen aan op 26 juli in chalet nr.10. St.Maxime, Grimaud, Port Grimaud  en St Tropez stonden bij ons boven aan. De stranden waren heerlijk en we hebben alle dagen stralend weer gehad. En dan die leuke marktjes, Heerlijk!. één regenbui vroeg op zondagmorgen, en één keer harde wind. Lekker s’morgens broodjes halen op het park, ideaal!. En inderdaad die croissants met amandelvulling, heerlijk! Het zwembad was ook heerlijk, hier hebben we veel middagen vertoeft. Jeroen en Kevin sliepen in een tent. Die hadden ze eerst op de tegels gezet, maar later toch op het grint. Dat was een stuk koeler. De gasbarbecue en het oventje hebben we niet gebruikt. Oventje was trouwens wel vies achter gelaten, verder troffen wij een schone caravan aan dus wij gaan ook lekker aan de slag om alles net zo schoon achter te laten. We wensen de vakantiegangers na ons een hele fijne tijd. We hopen nog een keertje terug te komen want we hebben te weinig tijd gehad om alles te bezoeken. Gorges du Verdon en Monaco staan nog op ons verlanglijstje.

Hartelijke groeten van Krijn, Laura, Jeroen, Anouk en Kevin

We hebben een heerlijk tijd gehad in jullie chalet nr.10. De camping is gezellig en erg gemoedelijk. De ligging en de privacy van de chalets zijn super. Alles prima verzorgd en aanwezig. Op 14 juli hebben we op het strand van St.Maxime genoten van het geweldige vuurwerk en het straattheater op deze avond. Ook het vuurwerk van St.Tropez werd afgestoken en was vanaf St. Maxime te zien. Een aantal Markten bezocht en ook Port Grimaud en Grimaud zelf zijn erg leuk en sfeervol. Ons favoriete strand lag tussen Croix Valmer en Cavalaire. Net even na het pomstation kun je aan de linkerkant parkeren voor 4 euro per dag. Op de terugweg heerlijk steenovenpiza’s gehaald in Croix Valmer. Verder veel gebruik gemaakt van de buitenkeuken (echt super gezellig met de kinderen buiten) en ook veel plezier gehad van de buitendouche. Prettig de mooie supermakten in de buurt. Het brood van de bakker in Grimaud vonden we erg lekker. Los van 2 dagen Mistral, (vooral ’s nachts) wat een kabaal, hebben we fijn weer gehad. Het was goed te doen met zijn vijfen binnen slapen en fijn om een toilet en douche aanwezig te hebben, toch hebben we ook veel gebruik gemaakt van het sanitair van de camping dat gelukkig zeer dichtbij is. Hartelijk dank voor het gebruik van jullie chalet op dit mooie plekje in Frankrijk.

Hartelijke groeten, Petri, Marina, Julian, Michael en Yentl

Tips!? Nee, nieuwe tips hebben we niet. De beste tip is gewoon de tips uit de map volgen. Super handig en het brengt je op de mooiste plekjes. Wij hebben deze 2 weken heel veel stranden gezien maar het Pampelonnestrand was bij ons favoriet. Superschoon en weinig of geen rotsen waar onze kinderen 5 en 2 zich aan konden bezeren. De twee weken zijn omgevlogen en dat kwam mede door het fijne verblijf in chalet nr.21. De kinderen hadden genoeg speelruimte en het verblijf had alles wat je je maar kunt wensen. Bedankt voor de fijne weken Cor en jeannette.

Met vriendelijke groet, Steven Magda Rink en de kinderen.

123
Beschikbaarheid en prijzen