Wij verbleven in een goed verzorgd en compleet appartement van Cor en Jeanette, gelegen in een rustige omgeving van Torrevieja. Het appartement was van alle gemakken voorzien en voelde direct comfortabel en prettig aan. Een fijne plek om na een dag op pad weer terug te komen en heerlijk te ontspannen.

De omgeving biedt volop mogelijkheden voor uitstapjes, strandbezoek, markten en gezellige terrasjes. Wel is een auto eigenlijk onontbeerlijk om alles goed te kunnen ondernemen en de omgeving optimaal te verkennen. Juist daardoor hebben we veel kunnen zien en volop genoten van alles wat deze regio te bieden heeft.

De communicatie vooraf met Cor was vriendelijk en warm. We werden min of meer overspoeld met allerlei nuttige tips en informatie over het appartement en de omgeving, wat erg behulpzaam was en direct een gastvrij gevoel gaf.

In het gastenboek hebben wij zelf ook verschillende tips achtergelaten over leuke restaurants, markten, uitstapjes en fijne plekken in de omgeving, waarvan toekomstige gasten hopelijk net zo zullen genieten als wij hebben gedaan.

Nog een praktische tip voor toekomstige bezoekers: let goed op bij autohuur via ClickRent dat het inleveren van de auto in de nacht op een andere locatie is dan waar je de auto ophaalt. Dat was ons vooraf niet duidelijk, waardoor we toch wel in een moeilijke situatie terecht kwamen en nog maar net op tijd op het vliegveld aan kwamen.

Groeten van Margreet en Koen.

Hallo Cor en Jeannette

Wij hebben genoten van jullie appartement,op een mooie locatie dichtbij de zee en restaurantjes en winkeltjes.  Wij hebben ons goed vermaakt ondanks dat het weer tegen viel ,maar daar kunnen jullie niks aan doen toch nog na Murcia geweest en een camping gevonden bij torrieveja erg mooi,bedankt voor alle info.

Groetjes van Rob en Bea

Beste Cor en Jeannette,

Wij mochten de hele maand november in jullie appartement verblijven. In het appartement was alles aanwezig wat we nodig hadden. We hebben erg genoten van het heerlijke weer met bijna elke dag zonneschijn. In de omgeving is veel te zien o.a. leuke dorpjes (Abanilla, Rojales, Santa Pola) of de prachtige natuur (skywalk brug Santa Pola, het maan landschap in Los Banos de Fortune of het rots kustpad tussen Punta Prima en Campoamor). Wat we heel handig vonden waren de tips van Cor in Google maps. Vanuit deze tips hebben we in heerlijke restaurantjes gegeten. Het was erg fijn in Spanje!

We wensen jullie fijne feestdagen!

Wie weet tot een volgende keer.

Met vriendelijke groet,

Pieter en Carla

Hallo Cor en Jeannette

Alweer een week terug uit Spanje. 

Wij hebben genoten van jullie appartement. Alles was piekfijn in orde.

Heerlijk smorgens ontbijten buiten onder de pergola.

We waren blij met alle tips die wij vooraf van jullie gekregen hebben.

De stad Murcia bezocht.hele leuk stad.uiteraard La Zenia bezocht.lekker shoppen voor de meiden.

Wij hadden perfect weer dus vaak naar het strand geweest.heerlijk gegeten aan de boulevard. 

Te veel keus, Villa Martin was ook top.

Top vakantie gehad.nogmaals bedankt 

Groetjes Brandt,Maria,Ilza&Nathalie 

Hoi Cor en Jeannette,

Hartelijk dank voor jou mail. 

Wij hebben volop genoten in Torrevieja. Het appartement was netjes opgeleverd en wij werden vriendelijk ontvangen door een Spaanse dame. Ik was helaas 2 maanden voor ons vertrek geblesseerd geraakt met sporten en had mijn achillespees gescheurd dus was het nogal spannend hoe alles zou lopen. Onze vakantie was minder actief dan gepland hierdoor maar wij hebben alsnog een mooie tijd gehad. Het appartement is van alle gemakken voorzien en met kinderen is dat echt geen luxe. Helaas kwamen we er wel achter dat 2 slaapkamers net te klein was voor ons(4kids), dus een volgende keer moeten we echt voor max 3 kamers gaan. Jullie handleiding en tips and tricks voor de omgeving was ook ideaal. 

De kinderen hebben leuke vriendjes en vriendinnetjes gemaakt en ook wij hebben leuke mensen ontmoet die ook daar verbleven. 

Onder de pergola zitten was echt onze favoriete plekje van het appartement. We begonnen daar sochtends vroeg met het ontbijt en mijn man en ik zaten daar tot de late uurtjes te kletsen met onze marokkaanse theepot🤭. 

Kortom wij kijken met fijne herinneringen terug en zullen Torrevieja nogmaals bezoeken zodra ik weer actiever mag zijn.

Hartelijk dank voor jullie gastvrijheid en vriendelijke hulp!

Mvg,

Hafsa El Kharraz Alami-Bierbooms 

Twee weken mogen vertoeven in jullie mooie appartement. Er ontbreekt je echt aan niks. Van alle gemakken voorzien (alleen de stofzuiger werkte niet goed) We hebben van alles gezien. Playa de Torrevieja en het centrum, erg mooi. Murcia niet bezocht vanwege de warmte meer binnenlands. Cartagena bezocht, ook een hele mooie stad. Op een zondagmiddag naar Finca Rebate geweest. Dit is een echte aanrader met muziek op de middag. De route langs het stuwmeer gereden, ook echt mooi. Naar Santa Paula en Elche geweest op één dag. Dit vonden we wel mooi om ook gezien te hebben. Naar Alicante geweest en het uitzicht vanuit de Castle Santa Barbara is echt prachtig. De markten in Torrevieja en San Miguel de Salinas bezocht, altijd leuk om te doen!! En natuurlijk shoppen in La Zenia. Ook lekker gezwommen in het zwembad. Heerlijk gegeten in de omgeving, Nautic en Nautilus waren onze favorieten. Vanuit de douche bij de slaapkamer blijft het een beetje licht misschien is hier nog wat aan te doen. Bedankt voor jullie tips en informatie voor en tijdens de vakantie.

Tot een andere keer maar weer!!

Groetjes Henny en Harm Veneman.

Beste Cor en Jeannette.

Wat een mooi appartement !

We hebben genoten van alles. Luxe appartement, lekker eten en fantastisch weer.

Hartelijke groet,

Ad Bronk en Jeannette Kleijnjan.

Wat hebben wij een heerlijke week achter de rug. Een prachtig appartement, van alle gemakken voorzien, met een prachtige tuin en een heerlijk zwembad.

Alle tips van jullie en de vorige bewoners heeft ervoor gezorgd dat we konden genieten van de omgeving en het lekkere uit eten.

Het bezoek aan Castle Santa Barbara en de Boulevard in Alicante was het hoogtepunt. Ook vonden we het bezoek aan de Stad Cartagena de moeite waard.

We willen jullie bedanken voor het fijne contact en wie weet tot een volgende keer.

Hartelijke groet,

Gert en Anne-Ruth

Twan en Mart.

Goede avond jeanette en cor. 

We hebben een mooie week gehad in jullie appartement en de terug reis is ook goed verlopen, we zijn zaterdag nacht thuis aan gekomen en moest maandog ochtend voor werk weer weg dus van daar de late reactie. 

De borg is terug ontvangen bedankt. 

Bedankt voor het fijne appartement en misschien tot de volgende keer 👍👍

Mvg mike vd broek

Beste Cor en Jeanette,

Dank voor het terugstorten van de borg.

Wij hebben genoten van ons weekje bijkletsen, luieren, lezen en vooral genieten van het heerlijke klimaat.

Dank dat wij jullie appartement mochten huren.

Groet Heleen en Miranda

12345...