Twee weken mogen vertoeven in jullie mooie appartement. Er ontbreekt je echt aan niks. Van alle gemakken voorzien (alleen de stofzuiger werkte niet goed) We hebben van alles gezien. Playa de Torrevieja en het centrum, erg mooi. Murcia niet bezocht vanwege de warmte meer binnenlands. Cartagena bezocht, ook een hele mooie stad. Op een zondagmiddag naar Finca Rebate geweest. Dit is een echte aanrader met muziek op de middag. De route langs het stuwmeer gereden, ook echt mooi. Naar Santa Paula en Elche geweest op één dag. Dit vonden we wel mooi om ook gezien te hebben. Naar Alicante geweest en het uitzicht vanuit de Castle Santa Barbara is echt prachtig. De markten in Torrevieja en San Miguel de Salinas bezocht, altijd leuk om te doen!! En natuurlijk shoppen in La Zenia. Ook lekker gezwommen in het zwembad. Heerlijk gegeten in de omgeving, Nautic en Nautilus waren onze favorieten. Vanuit de douche bij de slaapkamer blijft het een beetje licht misschien is hier nog wat aan te doen. Bedankt voor jullie tips en informatie voor en tijdens de vakantie.

Tot een andere keer maar weer!!

Groetjes Henny en Harm Veneman.