15-09 – 29-09-2023
De eerste keer in dit mooie appartement. Het heeft de verwachtingen overtroffen. Een superfijne 2 weken hebben we hier doorgebracht. Het begon al thuis met de goede adviezen van Cor. Hiervoor langs deze weg hartelijk dank daarvoor. Alle goede tips van de vorige bewoners heeft ervoor gezorgd dat we konden genieten van de omgeving, de cultuur en niet te vergeten het klimaat.
Elke dag heerlijk kunnen zwemmen in het “privé” zwembad. Het is niet uit te sluiten dat we weer terug zullen keren. Bedankt dat we hier mochten vertoeven en dank voor alle tips en aanbevelingen.
Wij hebben niets toe te voegen. Geniet!!!
Hartelijke groeten Johan en Grace uit Bleiswijk.