15-09-23

De tweede keer in dit prachtige appartement. Dit maal met 4 personen.

Alles ruim voorzien van alle gemakken. Heerlijk gegeten bij pizzeria Altomar, zeer vriendelijk personeel spreekt Engels en Duits. Lekker naar het strand geweest. Boulevard bij Torrevieja en daar heerlijk gegeten. Naar Cartagena, Elche en Allicante geweest. En la Zenia natuurlijk.

Bedankt voor de gastvrijheid en liefs van Peter, Lucia, Tessa en Guido.