Beste Jeannette en Cor. Voor ons zit het er ook weer op na 2 en halve week hier in jullie appartement. We hebben bijna alle tips ondernomen. Ook hebben we veel gelopen in de omgeving. Het modderbaden in Lo Pagan was ook heel erg leuk om te doen. Het restaurant aan de overkant Altomar was toch wel onze favoriet, steeds heel goed gegeten.
We hebben het hier erg naar ons zijn gehad. Ook mijn man heeft iedere dag in het zwembad gezwommen.
Bedankt voor de fijne vakantie een een goed verblijf!!
Groetjes Henk en Jeannette uit Ridderkerk.
PS. We hebben heel erg van de tuin genoten.
Bedankt voor de fijne Vakantie!
24. aug
2023